Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 16, 2009 20:46:27 GMT 3
Zvaine luskede rundt inde i den store regnskov, efter enhjørninger. Den sidste han havde ædt, havde smagt så godt, at han havde fået lyst til mere. Zvaine hadede solskinnet der altid var i den skov. Ja okay undtagen når det var nat. Men ellers skinnede solen som bare pokker. Pludselig fik han øje på noget besynderligt som stod reflekterede i solens stråler. Det var en kiste.. med noget metal på. Det var derfor han syntes han kunne se noget reflektere. Zvaine gik lidt nærmere kisten, og kiggede en smule nysgerrigt på den. Der stod ikke noget som helst skrevet. Han trådte helt hen foran kisten, og lænede sig roligt frem mod den, for at se om han kunne finde nogen spor af noget på den. Skuffende. Zvaine gik lidt rundt om den, og kiggede på den med et vurderende blik.
|
|
|
Post by Nevoja on Aug 16, 2009 20:51:09 GMT 3
Nevoja havde lukket øjnene, men sov ikke rigtigt. Hun havde bare flygtet ud et øde sted, som regnskoven, og skjult sig for lyset. Kisten var smukt udskåret, pyntet med roser skåret ud i dyrt mahognitræ, også med gyldne lag, en gylden lås, som godt nok ikke var låst, men som hun bare havde for en sikkerheds skyld. Inde i kisten var den polstret i en mørkeviolet farve, så hun lå behageligt. Det irriterede hende, da hun sansede nogen udenfor. Hun ventede på at se, hvad den fremmed ville gøre.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 16, 2009 20:54:54 GMT 3
Zvaine blev bøjede sig lidt ind over kisten. Den så gammel ud. Hvem fanden stillede en kiste i sådan en skov, og så bare gik igen? Han kiggede lidt mistænksomt på den. Den så ikke ud som en normal kiste. Måske lå der et dødt menneske i den? Døde mennesker smagte nu ikke alt for godt. I hvert fald ikke hvis de havde ligget for længe. Zvaine åbnede låget.
|
|
|
Post by Nevoja on Aug 16, 2009 21:18:57 GMT 3
Nevoja fór op fra kisten på et splitsekund, og stod bag den, lige overfor den fremmede. "Okay, kammerat, du bad sgu selv om det! Så dræber jeg dig!" Hun lo sindssygt, og kastede hovedet tilbage, men kiggede så mere indgående på ham, samtidig med en stigende prikken steg hendes hoved til vanvid, på grund af solen. "Åh hvor fint. En vampyr." Hun smækkede med læberne, og lod tungen glide henover de spidse, hvide tænder. "Tja... Det tager jeg som en udfordring."
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 16, 2009 21:23:52 GMT 3
Zvaine var sprunget mindst lige så hurtigt tilbage som hun var sprunget frem, og betragtede hende bare med et let hånligt blik der sagde 'aha.. så det tror du?'. Zvaine gik frem mod hende, bag hende. Rundt om hende, og kiggede hele tiden en smule ned på hende. Han var trods alt højere end hun var. Da han stod omme bag hende igen, hviskede han ting til hende. ''Du skal vide at jeg ikke slåsser mod vampyrer.. hvis du havde været en varulv så havde det været noget andet. Eller et menneske''
|
|
|
Post by Nevoja on Aug 16, 2009 21:37:40 GMT 3
"Du har ret. Det er da åndssvagt at slå hinanden ihjel," smiskede Nevoja, totalt upåvirket af at han gik rundt om hende, og bogstaveligt talt forsøgte at nedstirre hende. Hun mente naturligvis ikke, hvad hun sagde, men hun var ligeglad med at bryde løfter og lyve. Det var fjolserne, der troede på det, ikke hende, der brød dem. Hun samlede kisten op, som var den let som en fjern, og snurrede rundt mod ham. Så smækkede hun den ind i favnen på ham. "Kom, så går vi. Jeg vil ud fra det her dødsyge sted, så der i det mindste findes en eller anden, jeg må dræbe." Hun gik upåvirket forbi ham, og brasede igennem buskadset, uden at tage højde for, at der var en sti lige ved siden af.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 17, 2009 19:18:40 GMT 3
"Dig kan jeg lide.." mumlede Zvaine og smilede skævt. Endelig en sjov vampyr. Måske ikke et menneske men alligevel. Han havde kedet sig så meget at det havde været helt utroligt. "Hvad laver du egentlig her? I solen... I en kiste som ligger i skoven" Zvain gik bare normalt ved siden af hende.
|
|
|
Post by Nevoja on Aug 17, 2009 19:38:09 GMT 3
"Selvfølgelig kan du det," klukkede Nevoja, da hun standsede, og lod fingeren følge en bregne. Så gik hun videre. "Og jeg forsøgte at få lidt fred fra solen, men det gik ikke specielt godt, eftersom regnskoven åbenbart tiltrækker vampyrer." Hun lo psykopatisk. "Jeg forstår det ellers ikke. Her er jo ikke et øje! Hvad skulle man leve af herude? Biller?" Hun flåede et stykkefugtigt bark af et forbipasserende træ, og vente det med bagsiden op af, hvor små dyr vred sig rundt, og hun kastede det væk igen med et højt fnys.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 19, 2009 23:04:19 GMT 3
"hmmm..." Zvaine stirrede stadig vurderende på hende. Hvor stærk var hun? hvor hurtig var hun? han hadede når nogen overgik ham, og han prøvede at finde ud af hvor stærk/hurtig hun var, ved at kigge på hende. Han nærmest nedstirrede hende. Men han stoppede hurtigt, eftersom det virkede lidt uhøfligt. I stedet kiggede han på hende, som hvis man kigger på en ligestående, af sin egen slags eller noget. Meget respektfuldt.
|
|
|
Post by Nevoja on Aug 20, 2009 22:04:59 GMT 3
Da han stadig bar rundt på kisten, vendte hun rundt, og satte sig på den, så han også bar rundt på hende. "Hvad glor du på, vampyr?" Lo hun psykopatisk, da hun svingede lidt med benene, dog uden at ramme ham. Hun drejede hovedet mod ham, med et lige så sygt blik i øjnene, som kunne hun angribe ham hvornår det skulle være. Hun legede tankefuldt med en lok af sit hår, og drejede hovedet igen.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 22, 2009 14:38:39 GMT 3
Zvaine kiggede en smule irriteret på hende, men holdt distancen, og fortsatte bare videre, med hende på, uden at kommentere det. Han begyndte at vippe kisten op og ned, så det var svært for hende at sidde på den, og lod som om han ikke gjorde det med vilje. Hun var ikke den værste han havde mødt men hun var irriterende... lige som ham selv..
|
|
|
Post by Nevoja on Aug 22, 2009 14:46:00 GMT 3
Nevoja satte sig meget bevidst lidt længere ude på kisten, og sparkede pludselig ind under den, så hun ramte ham i maven. Hun lo sygt, og svingede lidt med benene igen, hvorefter hun satte sig bedre til rette på kisten med et lille hop. "Det er ikke lige frem syvstjernet guidetur, hva?" Sagde hun provokerende.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 22, 2009 15:08:22 GMT 3
Zvaine ømmede sig over maven. I sit hovede. Hun havde sparket ham ret hårdt. Men som hans ansigt så ud, skulle man ikke tro hun havde gjort mere end bare pirket lidt til ham. "Nej. Du kan jo bare hoppe af og gå?" Zvaine vendte hurtigt kisten om, så hun faldt ned på jorden, og lo lavmælt af hende. Så kom han tilfældigvis til at træde, på hendes hånd, og fortsatte fremad.
|
|
|
Post by Nevoja on Aug 23, 2009 16:49:34 GMT 3
Nevoja kom hurtigt op at stå, og bevægede fingrene på den trådte hånd i et indviklet, hurtigt mønster, som om hun smidiggjorde dem. "Du har ret. Det er nok også bedst." Hun gik lidt bag ham. "Men ved du hvad? Jeg kunne godt lide dit tempo, har jeg bestemt." Hun sprang elegant, og landede på ryggen af ham, hvor hun fæstede sig fast med armene om halsen på ham, og benene omkring hans liv. "Nu bærer du på mig og kisten. Heldigt, ikke?"
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 23, 2009 17:16:34 GMT 3
Zvaine væsede noget hurtigt og højst uforståeligt, pga at han sagde det så hurtigt, kunne hun umuligt forstå det. Men han bevarede koncentrationen, og gik bare videre. Med hende på ryggen. SÅ meget vejede hun jo egentlig heller ikke. Det irriterede ham bare at blive behandlet som en lille myre, der skulle bære rundt på et korn, eller sådan noget. "Så. Nu er turen slut, og fruen må gerne hoppe ned," sagde Zvaine sarkastisk efter at han havde gået noget tid med hende.
|
|