|
Post by Nonao on May 12, 2009 17:53:22 GMT 3
"Sejt, at du overhovedet har haft et hjem. Hvorfor vil du ikke snakke om det?" spurgte hun så og kiggede spørgende på pigen. "Der må være sket noget skidt, ikke?"
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 16, 2009 17:37:58 GMT 3
"joeh..." Sierra trak lidt på det. Hun vidste ikke om hun ville fortælle det til hende.
|
|
|
Post by Nonao on May 21, 2009 12:17:29 GMT 3
Nonao lagde armene over kors. "Jeg er altså ikke en sladrehank eller noget i den stil." Hun smilede. "Jeg kan bare godt lide at hjælpe folk, og nogen får det jo bedre af at snakke om tingene. Så snak!"
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 23, 2009 23:52:11 GMT 3
"Skal vi bare sige at jeg altid har været lidt... underlig." Sierra så indre billeder for sit blik, mens hun fortale om sin barndom. "Min søster har altid været perfekt, og det samme med min bror, men jeg... jeg har bare ikke rigtig kunnet finde ud af det med venskaber. De eneste lykkelige minder jeg har herfra er skoven." HUn så længselsfuldt over mod de høje træer. Den eneste grund til at hun ikke havde glemt stedet.
|
|
|
Post by Nonao on May 27, 2009 22:19:56 GMT 3
Nonao smilede oplivene til Sierra. "Lad være med at bekymre dig om de venskaber! Du kan jo altid få venner alligevel! Skove er vældig dejlige, og jeg tør vædde på at det er der alle de venner befinder sig." Nonao dansede lidt til siden og grinede. "Du skal nok finde de venner, men husk at kigge omkring dig først, for at se om de ikke allerede er der. Men man skal aldrig give op! Lige meget hvad!"
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 28, 2009 15:40:34 GMT 3
Sierra grinede. Hun kunne ikke lade vær'. Den anden kunne få latteren frem i hende, uden at anstrenge sig. Sierra havde ikke grinet længe. Det var faktisk en dejlig fornemmelse.
|
|
|
Post by Nonao on Jun 1, 2009 20:19:26 GMT 3
Non smilede bredt over sin sejr. Hun havde fået den anden til at grine! Hvor dejligt. Hun lagde armene over kors og smilede stadig. "Kan du se nu? Og love mig, at aldrig give op?" spurgte hun og kiggede indgående på pigen.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 2, 2009 16:06:41 GMT 3
"Det skal jeg nok." lovede Sierra. Så lo hun. "Måske har jeg allerede fundet en ven."
|
|
|
Post by Nonao on Jun 13, 2009 13:13:13 GMT 3
Non grinede bredt og varmt. "Måske!" sagde hun og blinkede. "Det tror jeg nemlig!" tilføjede hun og lagde hovedet på skrå. "Varmen er dejlig, ikke sandt?" Hun grinede let.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 14, 2009 21:13:14 GMT 3
"Jo. Det er en af de sjældne varme aftener i Jeanore. Det plejer mest at regne." Sierra smilede bredt. Den anden var så let at snakke med.
|
|
|
Post by Nonao on Jun 30, 2009 12:56:10 GMT 3
"Regn er også dejlig. Når den ikke falder alt for tungt, eller bliver til hagl." Nonao smilede skævt og løftede et øjenbryn. "Du kommer her sikkert tit..?" Det var mere en konstatering end et spørgsmål.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 5, 2009 14:57:06 GMT 3
"Nope. Faktisk prøver jeg at undgå dette sted. Måske prøver jeg bare at flygte. Jeg ved det ærgelig talt ikke. Jeg kom her kun idag, fordi jeg skulle have proviant." Hun trak på skuldrene.
|
|
|
Post by Nonao on Jul 6, 2009 11:44:56 GMT 3
Nonao rynkede panden. "Så du skal videre? Måske skal vi samme vej," smilede hun og strøg en hånd igennem sit lange hår.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 6, 2009 15:29:44 GMT 3
"Måske." smilede Sierra. "Hvor skal du hen?"
|
|
|
Post by Nonao on Jul 13, 2009 22:28:11 GMT 3
"Det bestemmer skæbnen. Jeg følger bare efter." Hun grinede og trak på skulderne. "Men hvis du har et særligt mål, skal jeg nok følge efter. Hvis jeg må."
|
|