Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 19, 2009 23:45:09 GMT 3
Sierra sad på en bænk i landsbyen Jaenres. Hun var på vej tilbage til sin fødeby, for at aflægge sine forældre et besøg. Hun kedede sig, i den kolde eftermiddag, og ventede bare på noget spændende skulle ske.
|
|
|
Post by Nonao on Feb 19, 2009 23:57:01 GMT 3
Nonao bevægede sig hurtigt hen af vejen. Hendes ansigt var nysgerrigt, men også koldt på samme tid. Hun fik øje på en by og satte farten op. Hun satte dog farten ned igen da husene var omkring hende og hendes blik gled søgende ud over det hele.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 19, 2009 23:59:55 GMT 3
Sierra så sig omkring. En skikkelse nærmede sig i det fjerne. Hun kneb øjnene sammen, for at se hvem der kom. skikkelsen satte farten ned, og Sierra opfangede et menneske på en hest. Bare endnu en rytter tænkte hun.
|
|
|
Post by Nonao on Apr 15, 2009 20:07:02 GMT 3
Nonao red ind i byen og kiggede rundt. Hun fangede en kvindes blik og smilede. "Hej. Kan du fortælle mig hvad byen her hedder?" spurgte hun så og gik nærmere. Hestedelen af hende dansede og hun stoppede foran bænken hvor kvinden sad.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 19, 2009 17:42:03 GMT 3
Sierra svarede: "Jaenres. Lille men hyggelig. velkommen" Hun smilede til den fremmede, men var stadig forundret over at se en kentaur.
|
|
|
Post by Nonao on Apr 19, 2009 18:09:35 GMT 3
"Jo tak." Hun smilede bredt. "Jeg har aldrig bevæget mig på disse kanter for, så..." Hun trak undskyldende på skulderne.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 23, 2009 17:04:21 GMT 3
"Det er der ikke ret mange der har. Det er derfor, der ik er ret mange der kender dets sande skønhed." Sierra smilede.
|
|
|
Post by Nonao on Apr 29, 2009 8:11:40 GMT 3
"Sande skønhed? Det kan der være noget om. Der er smukke ting alle steder i verden, selv de mørkeste." Smilede Non og slog ud med armene. "Det er en lære sætning som alle burde tage til sig, men det er de færeste som gør det." Hvilket er sørgeligt.... tænkte hun, og rollede med øjnene.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 29, 2009 15:56:53 GMT 3
Sierra nikkede bifaldende. Sierra kunne rigtig godt lide denne Nonao. Hun kunne godt se hende som hendes ven.
|
|
|
Post by Nonao on May 3, 2009 22:13:04 GMT 3
Nonao smilede og kiggede rundt i byen. "Kommer der tit handelsfolk her? Jeg har nogle ting, jeg skal have solgt... og jeg gider ikke bevæge mig ind i de større byer." Hun flyttede sit spørgende blik mod Sierra og vippede hovedet på skrå.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 7, 2009 13:35:42 GMT 3
"Ja. der er flere købmænd derovre." Sierra pegede. "Men pas på. De snyder så vandet driver. Især dem de ikke kender." Sierra kiggede med begejstrede øjne.
|
|
|
Post by Nonao on May 7, 2009 16:39:47 GMT 3
"Jeg bliver ikke snydt. Og det er dumt at forsøge at snyde mig." Hun gik frem mod købmændene og fandt nogle fremragende buer frem fra sin taske. De var fantastisk godt lavet og smukt usmykket. Hun havde selv lavet dem og var ganske stolt af det. Hendes brede smile mødte forhandlernes forbløffede øjne og hun gik igang med at handle.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 12, 2009 17:33:26 GMT 3
Sierra smilede, eller det lignede mere en grimasse. Hun så til mens den anden handlede med købmændene. Ventede på at hun blev færdig
|
|
|
Post by Nonao on May 12, 2009 17:35:06 GMT 3
Nonao stod og talte pengene i sin pose og smilede så. "Nok!" hun kiggede rundt og fik øje på pigen fra før... "Venter du på nogen?" spurgte hun så og smilede. Hun gik frem mod pigen igen og lagde hovedet på skrå.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 12, 2009 17:42:07 GMT 3
"Nope." Sierra smilede. "Tænker bare på de gamle dage. Dette er mit barndomshjem." Sierras ansigt blev formørket, da hun tænkte på sin familie. "hmpr" fnøs hun
|
|