Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 2, 2009 11:16:56 GMT 3
Zvaine hævede det ene øjenbryn. Det var dog underligt. En talende hest som klatrer i træer! Hvad bliver det næste. "Nåh okay.. men du skal vide .. som jeg allerede har sagt en gang eller to før, at du ikke kommer til at leve ret meget længere" Zvaine kastede et kort blik på et træstub, og uden omsvøb, sprang han lynhurtigt op på hestens ryg.
|
|
|
Post by Vimmi on Aug 2, 2009 11:25:53 GMT 3
Lesner vendte hovedet om mod ham og stirrede på hans ansigt med det sindssyge øjne, og endnu en bølge af panik gik gennem ham og forstærkede øjnenes sindssyge et øjeblik. Havde han været rask ville han forstå instinktet og være flygtet. Ved du om det gør ondt? Jeg kan ikke lide ting der gør ondt. Han virrede let med hovedet.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 2, 2009 11:42:38 GMT 3
Zvaine kiggede undrende på hesten. Den gad ikke engang prøve at flygte. "Frygter du døden? Du virker ikke sådan. Men undskyld, jeg bliver altså nødt til at dræbe dig. Er sulten.." Zvaine hakkede tænderne i hestens hals. Han begyndte at suge, og opdagede at det faktisk smagte bedre end han havde troet. Ligefrem formidabelt? Det smagte ikke som de heste han havde prøvet. Eller dyr for den sags skyld.
|
|
|
Post by Vimmi on Aug 2, 2009 12:30:40 GMT 3
Lesner spærrede øjnene op og panikken gik igennem ham da han skreg af smerte, forvirring og frygt. Han stejlede og kastede sig nogle galoptrin fremad inden han faldt til jorden, og de endnu vidt åbne øjne var klare, kloge og med en skræmmende renhed på trods af at dødens tomhed også var over dem.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 2, 2009 12:54:14 GMT 3
Zvaine gik nogle få skridt væk fra den, og lagde så hovedet på skrå, for at kigge bedre på den. Den så nu egentlig meget smuk ud. Og han syntes han kunne skimte sølv. Så var det altså en enhjørning. Hmm.. sikkert derfor den smagte så godt. Zvaine smilede halvt koldt halvt venligt til den. "Og det.. var så enden på enhjørningens død" sagde Zvaine med en falsk blød stemme, og sparkede hårdt til dens ene ben så det brækkede, hvorefter han roligt og upåvirket gik videre ind i skoven.
|
|