|
Post by Shinee on Jul 31, 2009 22:16:25 GMT 3
"Jamen, davs til dig også," sagde Shin og smilede venligt. Hun kiggede nysgerrigt på dem bag ham. "Og goddag til jer andre også!" klukkede hun og lagde hovedet på skrå.
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Jul 31, 2009 22:25:32 GMT 3
"Munne, sæt dig ned og slap af, hun har bare hjulpet med maden. Hun skal spise med." Szuraim satte endnu en stol ned og så på dem. Munne var ikke den ældste, men alligevel lederen, det var tydeligt. Szuraim tog venligt fat i ham og trak ham til at sidde ned på stolen, og han lod sig bare følge med uden og tage øjnene fra Shinee. De andre fulgt med, og antallet af drenge og piger gik lige op. 3 piger og 2 drenge, hvis Munrem ikke var talt med.
|
|
|
Post by Shinee on Jul 31, 2009 22:31:48 GMT 3
Shinee smilede fortsat venligt og løftede et øjenbryn. "Jeg forgifter ikke maden medmindre folk dræber mine venner. Det er der forhåbentlig ikke nogen der gør her." sagde hun så og gengældte roligt Munrems stirren. Hun var totalt upåvirket af ham, måske fordi hun havde levet med de værste. "Så du kan slappe helt af."
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Jul 31, 2009 22:35:40 GMT 3
Szuraim sukkede, gjorde en bevægelse mod bordet for at få resten til at sætte sig og kom ind med maden. Lugten fik endelig Munrem til at slide blikket fra Shinee, men han ventede og så afventende på Szuraim. "Glem mannerene idag, mine venner, jeg har svigtet jer for længe," sagde Szuraim med et skuldertræk, og de tog maden på tallerkenen og begyndte at spise.
|
|
|
Post by Shinee on Jul 31, 2009 22:41:30 GMT 3
Shin tog også noget, ikke meget, for man måtte dele og hun fik altid mad, mens det kunne være tvivlsomt med de andre. Hun spiste hurtigt det mad hun havde taget og brugte resten af tiden med at betragte de andre.
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Jul 31, 2009 23:14:56 GMT 3
Szuraim spiste en smule inden han præsenterede resten, og en pige som var nogle år yngre end Munrem blev ved med at stirre på Shinee og smile svagt. Hun spiste lige så meget som de andre gjorde, men ikke lige så hurtigt. Szuraim rejste sig og kom med brødet, som var en smule forsinket i forhold til resten af maden.
|
|
|
Post by Shinee on Jul 31, 2009 23:17:53 GMT 3
"Hvad var det du hed?" spurgte Shin pigen og kiggede undersøgende tilbage. Hun lænede sig tilbage i stolen og lagde armene over kors på maven. Hun lod de andre spise af brødet men takkede selv nej - hun var allerede mæt.
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Jul 31, 2009 23:38:27 GMT 3
"Nila," svarede hun og stoppede mere brød i munden, mens hun så ned igen. Hun var meget genert af sig, men tvang blikket op og stirrede stædigt, og alligevel venligt på Shinee.
|
|
|
Post by Shinee on Jul 31, 2009 23:42:06 GMT 3
"Javel, Nila, det hyggeligt at møde dig." smilede Shin og hendes øjne var underligt mystiske. "Hvor gammel er du Nila?" spurgte hun så og løftedet et øjenbryn. Hun var nysgerrig... Af mere end en grund.
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Aug 1, 2009 0:36:55 GMT 3
Nila brugte næsten fem minutter på at kunne tygge så meget af munden at hun kunne sige ordet til svar. "11." Det var alt hun sagde inden hun igen begyndte at tage ting ind i munden. Mest brød. Hun så ud til at være meget glad for brødet, og hun havde taget mere af det end de andre. Szuraim sad bare og smilede.
|
|
|
Post by Shinee on Aug 1, 2009 0:40:14 GMT 3
Shinee smilede og nikkede for sig selv. Hun fik et tænksomt udtryk og strøg maven. Hun kunne ikke drømme om at udnytte nogen fra slummen, men nogengange kunne hun hjælpe dem op af den. Og give dem en fremtid... Men disse fik allerede hjælp og overlevede forhåbentlig.
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Aug 1, 2009 1:05:46 GMT 3
Pigen så afventende på Shinee mens hun fortsat fyldte sin mund med brød, inden hun igen så ned på maden. Munrem havde stillet den værste sult og var begyndt at stirrede mistroisk på Shinee igen, mens de andre var begyndt at tale mere frit. Man kunne let høre på deres sprog hvilken del af byen de kom fra.
|
|
|
Post by Shinee on Aug 1, 2009 1:27:26 GMT 3
Shin flyttede blikket og gengældte Munrems øjne, mens hun lyttede. "Lad mig få din ærlige mening, splejs.." sagde hun og rynkede panden. Hun smilede skævt og løftede et øjenbryn. "Hvad og hvem tror du så jeg er?"
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Aug 1, 2009 2:00:46 GMT 3
"En fremmed der kommer for at ødelægge alt hvad vi har fået det til at blive," svarede han, men så lavt at ingen af de andre blev en del af samtalen. "Du virker for fin til at være her." Han så væk, og i det samme så Nila op på hende igen og smilede genert. Hun havde også fornemmet det, men for hende var fin ikke det samme som forkert.
|
|
|
Post by Shinee on Aug 1, 2009 19:04:44 GMT 3
"Jeg skal fortælle dig noget," sagde hun og lænede sig frem. "Hvis jeg ødelægger alt det i har arbejdet på at få til at virke, så er fanden for rigt til mig." Hun smilede og lagde hovedet på skrå. "Jeg har også betalt for noget at maden du spiser." tilføjede hun og smilet blev venligt og varmt.
|
|