|
Post by yuki on Jul 14, 2009 19:23:55 GMT 3
"pas nu på du ik falder i søvn" komenterede Yuki, selv var han faktisk også meget træt. Han havde ovewrvejet at gå ind på sit værelse og sove, det var nok en go idé inden han faldt i søvgn lige her, folk ville nok kikkede..bare lige lidt. han gabte diskret.
|
|
|
Post by silver on Jul 14, 2009 19:26:26 GMT 3
Silvers øjne var lukkede. Men han åbnede dem hurtigt da han hørte Yukis stemme. "Jah.. du har ret" Silver nærmest holdt sine øjne oppe med sine fingre. Kæft hvor måtte det se åndssvagt ud.
|
|
|
Post by yuki on Jul 14, 2009 19:29:46 GMT 3
"tjaa, på den måde for du tilskuere" sagde YUki/demiasn da han begyndte at HOLDE sine øjne oppe. " du kunne jo oss å hen og leje et værelse" forslog han, han virkerede ret dum hvis han ikke havde tyænkt på det. Men okay på den andehn side nogen skulle jo være dumme.
|
|
|
Post by silver on Jul 14, 2009 19:31:59 GMT 3
Silver kunne se at Yuki troede han var tungnem eller noget. "Nej.. jeg... jeg har nemt ved at få mareridt når jeg sover. I den sidste tid, har mareridtende rullet ind over mig" sagde Silver så troværdigt som muligt. Han havde kun prøvet at have mareridt et par gange. Og de gange havde været forfærdelige, så han vidste hvordan det var.
|
|
|
Post by yuki on Jul 14, 2009 19:33:51 GMT 3
"ææh okay" mumlede yuki bare, han fattede ikke rigtigt den mand, selv havde yuki også marreidt now and then, men det skulle ikke afholde ham fra at sove.
|
|
|
Post by silver on Jul 14, 2009 19:36:41 GMT 3
Silver kunne se at Yuki stadig ikke fattede det helt. "Argh.. den regn! Hvorfor stopper den ikke!" Silver var begyndt at blive lidt irriteret. Det var sjældent men det skete, ved tilfælde som det her. Han følte sig som om han var spærret inde i et fængsel. Han havde ingen mulighed for at komme ud foreløbig. Han kunne ihvertfald ikke komme ud, hvis han ikke ville blive opdaget.
|
|
|
Post by yuki on Jul 14, 2009 19:38:28 GMT 3
"den stopper ikke fordi den fortsætter" svarede Yuki roligt, han var også selv ret pisst på den regn, den irreterede han grusomt ligenu. " men den måtte gerne snart stoppe" sagde han.
|
|
|
Post by silver on Jul 14, 2009 19:44:46 GMT 3
"Jah.." Silver var så søvnig. Han hadede at han ikke måtte sove. Han begyndte ubevidst at læne sig tilbage i stolen. Så lukkede han øjnene, og tænkte ikke på noget som helst. Han følte søvnen overvælde ham. Alt blev helt mørkt. Lige pludselig hørte han et højt bang. Og opdagede at han lå på gulvet. Stolen var væltet med ham. Nu kiggede folk for alvor. Men på en måde var han taknemmelig. Hvis ikke den stol var væltet, hvad var der så ikke sket?
|
|
|
Post by yuki on Jul 14, 2009 19:47:12 GMT 3
"flooot" kommentere yuki søvningt da han faldt ned fra stolen, hhavde han igen motorik eller hva? Yuki tog endnu en tår af sin øl og kikkede ud i rummet alle kikkede på stolen og på Silver
|
|
|
Post by silver on Jul 14, 2009 19:49:07 GMT 3
Silver rejste sig hurtigt og diskret op fra gulvet. Det her var pinligt. Han kiggede på Yuki og smilede uskyldigt. Det var han god til. Så begyndte han at gå rundt i cirkler for at holde sig vågen. Nu kiggede de alle sammen på ham.
|
|
|
Post by yuki on Jul 14, 2009 19:50:39 GMT 3
det blir underligere og underligere tænkte yuki, da fisken begynte at gå i cirkler " lige om lidt bliver du smidt ud" kommenterde han da servetriecen kom hen til ham.
|
|
|
Post by silver on Jul 14, 2009 19:53:04 GMT 3
"Hvorfor? Jeg går jo bare i cirkler for ikke at falde i søvn" Silver begyndte at blive vred. Søvnen var så pokkers irriterende. Hvis han ikke kunne få lov til at sove, blev han bare langsomt vredere og vredere. Servitricen stilte sig foran ham og kiggede på ham imens han gik rundt. "Undskyld. Hvad er det egentlig du laver?" spurgte hun ham. "Jeg går rundt i en cirkel" forklarede han sarkastisk.
|
|
|
Post by yuki on Jul 14, 2009 20:40:28 GMT 3
" ja det kan jeg da godt se. Jeg er sku da ikke blind vel?" servetricen blev enig med sig selv om at hun havde en dårlig dag iag yuki/demian så til fra sin plads ved bordet, helt spontant smækkede han benene op på bordet.
|
|
|
Post by silver on Jul 14, 2009 20:43:50 GMT 3
Servitricen drejede lynhurtigt hovedet. Hendes øjne opfangede alt. "Tag venligst dine beskidte fødder ned fra bordet. Jeg gider ikke gøre mere rent idag!" Hun stillede sig foran Yuki, og så ham gennemborende ind i øjnene. Åh nej.. hvis vi bliver smidt ud nu.. Silver klemte sine øjne hårdt i. Så hårdt at han ikke skulle kunne falde i søvn.
|
|
|
Post by yuki on Jul 14, 2009 23:34:34 GMT 3
yuki var imponeret over hendes reaktionshastighyed. han smækkede stængerne ned fra bordet. " men sig mig frøken hvordan kannde vide mine føødder er beskidte? jeg tvivler på de har røgentblik" han smilede til hedne. " eller har de?"
|
|