|
Post by silver on Jul 16, 2009 14:35:06 GMT 3
"Jeg må indrømme at det ikke er nogen sjov tanke, at tænke på at jeg en dag er død. Men det er jo ikke din skyld hvis jeg dør. En eller anden må jo tage sig af ligene. Og det er så åbenbart dig... eller også er der noget jeg har misforstået" sagde Silver som ikke helt var sikker på, om han nu også havde forstået Aijou rigtigt.
|
|
|
Post by Aijou Ishi on Jul 16, 2009 14:40:49 GMT 3
"Lig er lig, kød og knogler, de rester, som folk i denne verden er dumme nok til at ære. De betyder intet, og folk her har bestemt sig for at forhindre de rester i at gøre hvad der er meningen. Jeg tager mig af... Det andet. Og tager det til der hvor jeg kommer fra, hvor døden regere." Han rystede på hovedet. "Der er nok folk til at tage sig af ligene her."
|
|
|
Post by silver on Jul 16, 2009 14:42:56 GMT 3
"okay.." Silver var stadig ikke sikker på at han helt forstod hvad Aijou mente. "Du gør bare dit arbejde.. jeg mener. Hvis man allerede er død, kan det så ikke være lige meget? men nåh nej.. der er vel livet efter døden... eller noget..." Nu begyndte Silver at blive forvirret.
|
|
|
Post by Aijou Ishi on Jul 16, 2009 14:47:53 GMT 3
Aijou nikkede. "Netop. Livet efter døden foregår i min verden, for de, som hverken er religiøse eller onde i deres liv. Der er tre steder man kan ende. I Paradis i Himmeriget, hvor alt er godt. I Helved, Djævlens eller Satans rige, hvor man for evigt skal pines. Og i Dødens rige, i mit rige, hvor jeg kommer fra, og hvor jeg ikke ved hvordan man ender." Han sukkede dybt og hårdt.
|
|
|
Post by silver on Jul 16, 2009 15:38:28 GMT 3
Silver vidste ikke mere hvad han skulle sige, så han satte sig også ned. På det fugtige græs. Han begyndte at hive græs op med hænderne. Helt ubevidst. Det var noget han altid gjorde, når han ikke vidste hvad han skulle lave.
|
|