|
Post by Aijou Ishi on Jul 20, 2009 0:50:13 GMT 3
Aijou nikkede. Han havde været i hovedstaden. Der var meget skrald derinde, var hvad han først fik intryk af, derefter var det husene. Det var så flotte, hvis du så bort fra stank og skidt og alt det. Han sukkede. "Jeg har været der," fortalte han så. "Der var..." Der var hjemligt. En stor by. Mindede om hvad han kom fra. "...Stort."
|
|
|
Post by yuki on Jul 20, 2009 0:55:06 GMT 3
"strt er ikke altid endbetydende med godt" kommenterede han, han troede at Aijou mente jo stort jo bedere. " jo støre tingende er jo mere er der at overskue, jo mere kompliceret er det at holde alle slags rotter ude" han mente ikke kun rotter som i de dyr der, men også mennesklige rotter. Folk spom ham selv, tyve mordere, smuglere stuff like that.
|
|
|
Post by Aijou Ishi on Jul 20, 2009 1:03:05 GMT 3
"Det ved jeg godt," sagde Aijou alvorligt . "Jeg kommer selv fra en by meget som den, og selvom husene er bedre udsmykket og alt det der som sikkert har været smukt en gang. De samme folk ser ud til at være der som i min by. Rotter, som du så charmerende kalder dem." Han trak på skulderne. Ingen by kunne dog have samme stemning som hans. Derfor havde han kunnet lide Hajhra, Solitopias hovedstad, langt mere.
|
|
|
Post by yuki on Jul 20, 2009 1:05:57 GMT 3
yuki nikkede forstående, selvom han jo egentlig ikke vidste hva han snakkede om. " der er rotter i alle byer, store meller små. Der er bare flere i en storby." svarede han, og han svar var jo faktisk rigtigt nok. Der var ikke en by hvor nogen ikke kunne bestikkes, eler abre var en...rotte.
|
|
|
Post by Vimmi on Jul 20, 2009 1:14:54 GMT 3
"Det er ikke sikkert, men sådan er det nok mest, ja," sagde Aijou og sad lidt tavst og ventede. Havde hans familie været 'rotter'. Ikke den værste slags, men rotter var de vel. Han vidste ikke om det var rart at tænke på. Nok ikke. Det var ikke meningen det skulle være rart. Han følte sig bare så neutral. "Hvad lever du på?" spurgte han så.
|
|
|
Post by yuki on Jul 20, 2009 13:56:00 GMT 3
yukis blik bleb fjernt. "lige nu lever jeg af hvad der er i nærheden, før var jeg forfatter"..han brød sig ikke om sådanne spørgsmål, men de var jo uundgålige. "hvad med dig?"
|
|
|
Post by Aijou Ishi on Jul 20, 2009 14:35:11 GMT 3
Aijou trak på skulderne. "Jeg har lavet næsten alt," sagde han. "Løbet ærinder da jeg var otte år og hjulpet i handler og værksteder da jeg blev ældre. Nu er jeg..." Han sukkede tungt over ordene, og mindedes sin fortid. "...Arbejdsløs." På en måde. Han havde intet arbejde i denne verden, men havde to forskellige i sin egen.
|
|
|
Post by yuki on Jul 20, 2009 14:40:25 GMT 3
Yuki nikkede, han vidste hvad han mente..trode han. Yuki fik øje på en mand henne i det ene hjørne, han lignede en der kunne finde på at udspionere. Han lignede, nej han var udsendt af yukis far til at holde øje med yuki. Yuki blev siddende, men ville holde øje medd manden resten af aften, og stikke af i nat.
|
|