|
Post by yuki on Jul 17, 2009 16:26:45 GMT 3
"yuki" svarede Yuki lidt kort måske, han følte sig knap så trist mere men stadigvæk mere trist end han plejede, mystisk. "og hvad mit dit navn?" spurgte yuki den ukendte person, han tog en tår af sin øl og så afventende på den fremmede person.
|
|
|
Post by Aijou Ishi on Jul 17, 2009 16:32:12 GMT 3
"Aijou Ishi," svarede Kerai og rettede igen opmærksomheden over mod Yuki igen, da regnen stoppede med at være... 'interessant'. Han tog glasset, kiggede lidt på det og drak så nogle slurke inden han satte det ned, og han opdagede pludselig, at han var sulten. Kedeligt. Han så rundt på folk, og den trykkede stemning lettede en smule mere.
|
|
|
Post by yuki on Jul 17, 2009 16:37:34 GMT 3
Aijou ishi tænkte yuki, det lød ikke som noget herfra " så hvor kommer du fra?..jeg syntes ikke rigtigt sit navn lyder..hmmhelt som noget jeg har hørt før." Yuki så ud gennem et vindue ud på regnen der silede ned, hvor i alverden skulle det heletiden regne?. Yuki mærkede sin mave rumle, han var vidst ved at være sulten?, det var også næsten en halv dag siden siden han sidst havde spist " sulten?" spurgte han den fremme.
|
|
|
Post by Aijou Ishi on Jul 17, 2009 16:43:15 GMT 3
Aijou nikkede ja til spørgsmålet om mad og kiggede lidt mere rundt mens han tænkte over hvad han skulle sige. Han smilede lidt til Yuki og vidste hvad han ville sige. "Jeg kommer ikke fra et af de, som i kalder de fire lande. Fra den anden side af havet." Han vidste, at Neramore, det land de var i nu, havde kontakt til mennesker og væsner de lærte at kende da de udforskede havet.
|
|
|
Post by yuki on Jul 17, 2009 16:46:36 GMT 3
Yuki nikkede " se det forklare at jeg ikke ahvde hørt noget lignende før" savrede han og kikked elefter en servetrice. han fik øje på en men hun befamndt sig i den anden ende af rummet. Yuki ventede til hun kom nærmere "undskyld mig frøken" sagde han og hun begyndte at gå hen mod deres bord. "hva skulle det være?"
|
|
|
Post by Aijou Ishi on Jul 17, 2009 16:51:11 GMT 3
Aijou bestilte hurtigt noget, og sørgede igen for at det var noget af det billigste de havde. Han ville ikke virke uhøflig overfor Yuki nu hvor han havde fået lov at få mad af ham. Imens han snakkede med hende begyndte stemningen igen at blive trist og modløs, men Aijou lagde ikke selv mærke til forandringen.
|
|
|
Post by yuki on Jul 17, 2009 16:57:32 GMT 3
servetrisen nikked eog skyndte sig at skrible begges betillinger ned inden hun begyndte at tude, for hun kunne mærke tårene presse sig på. Yuki trak vjert dybt og tog en slurk øl han syntes det var rimlig trist efter de var kommet ind, han var rimlig sikker på det ik bare var ham der var i dårligt humør.
|
|
|
Post by Aijou Ishi on Jul 17, 2009 17:01:44 GMT 3
"Hvor er du fra? Jeg kender heller ikke dit navn hvor jeg kommer fra." Aijou smilede oprigtigt til Yuki, som den eneste i rummet der var i stand til det. Det var først da han fornemmede de andres stemning at han vidste hvor galt det stod til, og forsøgte at tænke sig væk fra kroen. Det gik ikke. Han tænkte sig ud i skoven, som han aldrig havde oplevet i sin egen verden, men stemningen forblev uændret.
|
|
|
Post by yuki on Jul 17, 2009 19:15:32 GMT 3
"jeg er fra Solitopia, men det er ved at være længe siden jeg har været derforbi" svare Yuki manden, og takkede servetricen da hun kom med deres mad, yuki kikkede på det, det lignede alt andet mad fra så mange andre kroer, han ville væde med det sikkert også smagte sådan. Han tog en tår af sin øl og satte koppen tilbage på bordet inden han smagte på maden.
|
|
|
Post by Aijou Ishi on Jul 19, 2009 13:24:53 GMT 3
Aijou nikkede. Han havde været i Solitopia mange gange på arbejde, og han kunne lide det varme land. Selvom der var for meget regn, så var det godt at der var fugtigt. Varme var altid rart, mente han. "Jeg kommer lige derfra," sagde han, sandt som det var. "Rejste derfra for nogle uger siden."
|
|
|
Post by yuki on Jul 19, 2009 13:29:11 GMT 3
"okay" sagde yuki en smugle overrasket. "hvordan går tingene der?" spurgte han nyskerigt, han ville gerne vide hvordan det stod til i solitopia selvom han egentlig ikke havde lyst til at tage tilbage. Men det var jo der hele hans liv lå..eller den del af det han kunne li. Det var jo også der forfatteren Yuki var optsået.
|
|
|
Post by Aijou Ishi on Jul 19, 2009 13:41:16 GMT 3
"Ved ikke hvordan det har gået før, men det lader til at de har travlt med at gøre tropper klar til kamp. I følge folk har kongen ikke vist sig ude længe, men han har vist også fået flere problemer med at styre sin lyst til blod." Han er jo også vampyr, ikke skabt til at være så social som kongen er tvunget til, tænkte Aijou videre.
|
|
|
Post by yuki on Jul 19, 2009 14:00:08 GMT 3
" det skal sikkert nok passe" mumlede yuki. ha´n avr stadig uforklarlig trist. " det lyder meget sansynligt, at ongen holder sig inde og tropperne er ved at gøre sig klar. Det skulle selt ikke undre imig"
|
|
|
Post by Aijou Ishi on Jul 19, 2009 15:47:52 GMT 3
Aijou nikkede og smilede næsten rigtigt til den anden, det mest ægte smil folkene i kroen kunne præstere. "Hvorfra kommer du i Solitopia? Byen? Et eller andet sted ude på landet? Midt i regnskoven eller i yderkanten eller slet ikke i den?" Han så afslappet på Yuki, så afslappet som muligt, og sukkede let.
|
|
|
Post by yuki on Jul 19, 2009 20:38:12 GMT 3
"midt inde i hovedstadens centrum" svarede Yuki, det var der han havde slået sig ned da han begynte sin forfatter karrier. Denagng havde han dog aldrig drømt om at den skulle blive til noget. "jeg boede så langt inde som man kan komme uden at være adelig eller bo i paladset"
|
|